Verzenden & retourneren

GRATIS LEVERING IN TREMELO EN RANDGEMEENTEN !!!

Wij leveren gratis en eigenhandig bij u thuis in Tremelo en omliggende dorpen.

De volgende dorpen zijn inbegrepen voor deze extra service:
Grootlo - Heist op den Berg - Betekom - Wezemaal - Baal - Bonheiden - Booischot - Herselt - Langdorp - Pijpelheide - Ramsel - Wakkerzeel

VERZENDSKOSTEN PER LAND

LAND VAN BESTEMMING

VERZENDKOSTEN

GRATIS VERZENDING VANAF

België

0 - 20 kg: 8.99 €

 

100 €

 

 

 

Voor onze verzendingen werken wij met Bpost N.V.

Verzendkosten worden berekend na de verrekening van eventuele korting als gevolg van acties, productkortingen of kortingsbonnen.

 

​VERZENDTIJDEN

België: 1-3 werkdagen

Mocht het artikel niet meer voorradig zijn, dan wordt u gecontacteerd en wordt uw bestelling alsnog zo snel mogelijk geleverd.

 

OPHALEN IN ONZE WINKEL TE TREMELO

U kan uw bestelling ook afhalen (en betalen) in onze winkel tijdens de openingsuren.

Uiteraard bespaart u dan de verzendkosten.

 

RETOURNEREN

Wil je een artikel retourneren (of ruilen), dan is dit uiteraard mogelijk.

Wij hanteren de wettelijke termijn van 14 kalenderdagen als zichttermijn.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper/klant/consument, tenzij de retour gebeurt naar aanleiding van een fout van ons (zoals fout artikel geleverd).

U kan de artikelen uiteraard ook afleveren in onze winkel tijdens de openingsuren.

 

DEFECTEN

Onze artikelen worden voor verzending altijd goed gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat een artikel beschadigd geraakt. Neem dan binnen de 10 dagen contact met ons op via email ([email protected]):

- vermeld uw ordernummer

- welk product een probleem vertoont

- beschrijf het defect

- indien ook de verpakking beschadigd is: voeg een foto toe

​Wij zorgen voor een gepaste oplossing. Indien het artikel inderdaad defect blijkt, vergoeden wij uiteraard de retourkosten.

 

VERZENDING MET BPOST

Bestel je vóór 16u op werkdagen, dan wordt jouw pakket dezelfde dag verzonden en meestal de volgende dag geleverd in België. Als je op vrijdag vóór 16u hebt besteld, dan wordt jouw pakket de maandag erop geleverd in België.

FOXIES verzendt alle pakketten met trouwe partner bpost, hét postbedrijf van België. Wist je dat bpost als enige pakjesleverancier in België 3 verschillende leveringsmethodes naar keuze aanbiedt?

 

LEVERINGSMETHODES MET BPOST

België

Bij elke bestelling heb je de keuze uit 3 leveringsmethodes:

  • Levering aan huis, op het werk of bij familie
    • Leveringstermijn
      Op weekdagen vóór 16u besteld = zelfde dag verzonden (dag erop geleverd tussen 8u - 13u)*
  • Afhaalpunt: haal jouw pakket af in één van 1250 bpost afhaalpunten dichtbij thuis of het werk.
    • Leveringstermijn
      Op weekdagen vóór 16u besteld = zelfde dag verzonden (dag erop beschikbaar vanaf 11u)*
  • Pakjesautomaat: haal jouw pakket af in één van de 150 pakjesautomaten in België
    • Leveringstermijn
      Op weekdagen vóór 16u besteld = zelfde dag verzonden (dag erop beschikbaar vanaf 11u)*

Besteld op vrijdag:

  • Voor 16u besteld? Dan wordt jouw pakket de maandag erop geleverd.
  • Na 16u besteld op vrijdag, dan wordt jouw pakket de dinsdag erop geleverd.

 

1. LEVERING AAN HUIS MET BPOST

Leveringen aan huis gebeuren standaard op weekdagen tussen 8u – 13u en zijn gratis vanaf een bestelling van €100. Je kan bij elke bestelling heel eenvoudig jouw adres kiezen of een nieuw adres toevoegen. Let erop dat je het adres correct ingeeft!

Standaard wordt jouw pakket 1 maal aangeboden op het opgegeven adres. Het pakket wordt nooit aan de buren aangeboden. Ben je niet thuis op het moment van de levering? De postbode laat gewoon een briefje achter in jouw brievenbus met daarop de adresgegevens waar je jouw pakket kunt vinden. Jouw pakket zal vanaf 10u ’s morgens de volgende dag in het dichtstbijzijnde postkantoor liggen. Vergeet niet om jouw identiteitskaart mee te nemen naar het postpunt als je jouw bestelling gaat ophalen.

Opgelet: jouw pakket blijft dan 15 kalenderdagen liggen in het postkantoor. Daarna wordt het teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

 

2. AFHAALPUNT MET BPOST

Ben je niet vaak thuis overdag? Dan kies je gewoon zelf waar en wanneer je jouw aankopen in ontvangst wilt nemen.

Laat jouw pakket leveren in een bpost postkantoor of een postpunt in België. Je hebt keuze uit meer dan 1250 centraal gelegen afhaalpunten dichtbij thuis of het werk: postkantoren, supermarkten, krantenwinkels, ... met flexibele openingsuren, vaak ook 's avonds en in het weekend.

Na jouw bestelling ontvang je een e-mail met daarin jouw Track & Trace code. Via http://track.bpost.be kun je jouw bestelling perfect opvolgen. Vergeet niet om jouw identiteitskaart mee te nemen naar het postpunt als je jouw bestelling gaat ophalen.

Opgelet: jouw pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het gekozen postkantoor of postpunt. Na 2 dagen stuurt bpost een herinnering via e-mail. Indien je het pakket binnen deze periode van 15 dagen vergeet af te halen, zal het teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum.

Deze leveringsmethode is niet van toepassing voor klanten uit andere Europese landen.

 

3. PAKJESAUTOMAAT MET BPOST

Je kan jouw pakket ook laten leveren in een pakjesautomaat. Je hebt keuze uit meer dan 150 pakjesautomaten, centraal gelegen op druk bezochte plaatsen (stations, supermarkten, winkelcentra). Haal jouw pakje 24u/24u en 7d/7d af.

Van zodra jouw pakket beschikbaar is in de pakjesautomaat ontvang je van bpost een e-mail of een sms (dit kies je zelf tijdens de bestelling) met daarin jouw unieke QR-code. Met deze code kan je jouw pakket afhalen. Ga naar de pakjesautomaat en selecteer op het scherm van de automaat ‘een pakje afhalen’. Scan (zelfs rechtstreeks via jouw smartphone) de QR-code die je in jouw bevestigings e-mail of sms terugvindt, of geef deze code in op het scherm. Het kastje met jouw bestelling gaat automatisch open.

Opgelet: Jouw pakket blijft 5 dagen beschikbaar. Op dag 2 en dag 4 verstuurt bpost een herinnering dat jouw pakket op je wacht. Haal je jouw pakket niet af binnen deze periode van 5 dagen, dan wordt het teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

Deze leveringsmethode is niet van toepassing voor klanten uit andere Europese landen.

 

JOUW PAKKET ONLINE VOLGEN MET BPOST?

Dat kan voor elk van de gekozen leveringsmethoden. Na jouw bestelling ontvang je een e-mail met daarin jouw Track & Trace code van zodra jouw pakket vanuit ons distributiecentrum vertrekt. Volg jouw pakket via track Bpost.

Leveringsmethode aanpassen? Neem na jouw bestelling zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »